2013 m. lapkričio 25 d.
Valstybinėje darbo inspekcijoje iki lapkričio pirmo dešimtadienio dėl eismo įvykių užregistruota 8 mirtini ir 19 sunkių nelaimingų atsitikimų darbe arba atitinkamai 16 proc. ir 15 proc. visų šalyje įvykusių darbe sunkių ir mirtinų nelaimių (2012 m. – 8 mirtini ir 11 sunkių nelaimingų atsitikimų darbe arba 16 proc. ir 9 proc.). Palyginti su tuo pačiu pernai metų laikotarpiu, mirtinų nelaimingų atsitikimų skaičius liko toks pat, o sunkių – padidėjo beveik 73 proc.
Per 40 proc. visų sunkių ir 13 proc. visų mirtinų sužalojimų darbe, susijusiu su eismu, patyrė transporto įmonių darbuotojai. Be šių darbuotojų eismo įvykių metu žuvo arba sunkiai sužaloti statybos, apdirbamosios pramonės, žemės ūkio, miškininkystės, meninės, pramoginės ir poilsio organizavimo bei administracinės aptarnavimo veiklos įmonių dirbantieji.
5 sunkūs ir 2 mirtini eismo įvykiai (arba apie ketvirtadalį su eismu susijusių mirtinų ir sunkių nelaimių darbe) įvyko užsienyje – Rusijoje, Lenkijoje, Italijoje, Vokietijoje, Švedijoje.
Pabrėžtina, kad visi nukentėjusieji eismo įvykių metu buvo blaivūs.
Visi eismo įvykiai įvyko dėl Kelių eismo taisyklių pažeidimo. Dažnai eismo įvykius lemia neatsargūs pačių sužalotųjų veiksmai – išvažiuota į priešpriešinę eismo juostą, nepasirinktas saugus greitis, neįvertinta kelio dangos būklė, nesuvaldytas automobilis.
Tikėtina, kad visa tai gali būti nuovargio padarinys. Tačiau dažnai po eismo įvykio nėra galimybės patikrinti tachografo duomenis ir nustatyti, ar vairuotojas nepažeidė darbo ir poilsio rėžimo, nes įvykių metu skaitmeniniai tachografai įprastai labai sugadinami ar sudega. Vairuotojai jų pačių labui turėtų laikytis teisės aktais reglamentuoto ne tik darbo, bet ir poilsio režimo.
VDI informacija