2012 m. liepos 11 d.
Daugiau kaip trečdaliu – iki 25,1 mln. litrų – tiek praėjusiais metais, palyginti su 2010-aisiais, augo „Švyturys-Utenos alus“ eksporto apimtys. Bendrovė nurodo, kad eksporto plėtrą sieja su Rusija, Kinija, Australija ir Didžiąja Britanija.

Pasak „Švyturio-Utenos alaus“ generalinio direktoriaus Rolando Viršilo, pardavimai Rusijoje šiais metais turėtų dar labiau didėti. „Rusija – mūsų kylančių pardavimų flagmanas“, – pažymi jis.

Praėjusiais metais „Švyturio-Utenos alaus“ produkcijos į Rusiją vežta per 60 proc. daugiau negu užpernai, į Norvegiją – daugiau kaip du kartus. Bendrovės eksportas į Airiją ir Baltarusiją 2011-aisiais didėjo penktadaliu, į Lenkiją – ketvirtadaliu, į Angliją – 5 proc.

Dar šį rudenį rezultatų turėtų duoti ir šiuo metu Didžiojoje Britanijoje įgyvendinamas projektas. Žymia dalimi augančių pardavimų laukiama ir Australijoje – šioje šalyje aludariai taip pat turi planų. „Šiais metais savo produkcijos platinimą planuojame sustiprinti ir Lenkijoje“, – apie artimiausius planus pasakoja R. Viršilas.

 

Dideles viltis aludariai sieja ir su viena didžiausių pasaulio ekonomikų – Kinija, ypač su Šandongo provincija, esančia šalies rytinėje dalyje.

„Kinija – didelė ir mums labai įdomi rinka, su savo specifine infrastruktūra, reikalavimais. Turime ambicingų planų, matome dideles perspektyvas, tad šiuo metu mums reikia tik kantrybės iki galo perprasti šalies rinkos specifiką ir keliamus reikalavimus“, – sako „Švyturio-Utenos alaus“ vadovas.

Šiuo metu „Švyturio-Utenos alaus“ produkcija iš viso eksportuojama į 26 valstybes.

 

DELFI