Ar žinote, kokie pagrindiniai darbuotojų saugos ir sveikatos dokumentai turi būti kiekvienoje įmonėje?
Štai trumpa atmintinė, kuri padės pasirūpinti saugia darbo aplinka:
1. Darbų saugos ir sveikatos strategijos aprašas, apimantis: – nelaimingų atsitikimų prevencijos priemonių įgyvendinimo ir kontrolės tvarką
– darbo tvarkos taisykles
– reikalavimų laikymosi kontrolės mechanizmą
2. Profesinės rizikos vertinimo dokumentai
3. Incidentų ir nelaimingų atsitikimų tyrimo tvarka
4. Gaisrinės saugos instrukcija ir evakuacijos planai
5. Neblaivaus darbuotojo nušalinimo nuo darbo tvarka bei prevencinių priemonių planas
6. Sveikatos patikrinimų organizavimo tvarka
7. Asmeninių apsaugos priemonių parinkimo, išdavimo ir grąžinimo dokumentai
8. Darbuotojų instruktavimo ir mokymų tvarka bei aktualios darbų saugos instrukcijos
Tinkamai paruošti dokumentai tai mažesnė rizika, aiškumas darbuotojams ir stipresnė atsakomybė darbdaviui.
Pasitikrinkite, ar visi šie dokumentai atnaujinti ir prieinami jūsų įmonėje!
Jeigu kyla klausimų arba reikia pagalbos – kreipkitės į Maistininkų profesinę sąjungą. Mes esame tam, kad jus palaikytume!