Geriausių darbdavių organizacijas nuo vidutinių skiria vienas esminis veiksnys – darbuotojų įsitraukimas. O ar dažnam darbdaviui šis veiksnys suvokiamas? Deja deja – tikrai ne.

Kovo mėnesį teiravomės: kokia yra darbuotojų situacija priimant sprendimus jų įmonėje.

Didžioji dalis (58,3 proc.) apklaustųjų atsakė, kad jų įmonėje su darbuotojais nediskutuojama jokiais klausimais, vadovai viską sprendžia patys vieni, o darbuotojai akivaizdžiai laikomi žemesniais.

25 proc. pabrėžė, kad jaučiamas didelis atotrūkis tarp darbuotojų ir vadovų.

Ir tik 16,7 proc. nors ir atsakė, kad su darbuotojais jų įmonėje diskutuojama, visgi  neslėpė, kad „žemesniųjų“ nuomonė neretai ignoruojama.

 

 

Apžvelgus apklausos rezultatus, akivaizdu, kad darbdaviams vis dar retai, kada aktualu įsiklausyti į darbuotojo nuomonę.

Tada piršte peršasi mintis, ką iš tiesų žada liberalus darbo kodeksas, naujasis socialinis modelis…

Stinga supratimo, kad įmonė turi būti suvokiama kaip visuomenės dalis, kurioje visi dalyviai bendrai siekia ilgalaikės konkurencingo verslo perspektyvos ir socialinės pusiausvyros bei orientuoja savo veiklą į tai. Labai svarbu gerbti darbuotojų nuomonę priimant sprendimus įmonėje.

Darbdavio dėmesys yra būtinas ir reikalingas kiekvienam darbuotojui. Kiekvieno darbuotojo indėlis į įmonės darbą yra neabejotinas, todėl vadovo užduotis – skirti kiekvienam pakankamai laiko ir dėmesio, parodyti kryptį, atkreipti dėmesį į sukuriamą vertę.